جابینجا

اخبار صنایع و مشاغل تخصصی ایران

جابینجا

اخبار صنایع و مشاغل تخصصی ایران

محیط‌بانان را همچنان می‌کشند!

اما ، طبق گفته فردوسی (که این آیه را سروده است ، او به مرگ ناعادلانه پسری توسط پدرش ، مانند مرگ ناخواسته اشاره کرده است). چه می شود اگر مرگ رونق یابد / خشونت؟ آیا می توان سکوت کرد و با چنین فجایعی روبرو شد؟! امروز ، هنگامی که در کشور ، از کدام نیروی دفاعی کشور ، صلح برقرار است ، تعداد این افراد باتقوا و خردمند (یازده نفر ، فقط در دو سال گذشته!) از نگهبانان واقعی خاک ، نگهبانان اکوسیستم های محبوب میهن عزیز … محیط بانان کاهش یافته است؟ !  آقایان “مسئول”!

ای کسانی که از ثروت و درآمد کشور حقوق می گیرید و در اتاق های راحت و اتومبیل های گران قیمت خارجی می نشینید و از کار محیط بانان ، جنگل نشینان و فعالان محیط زیست در صحرا و کوه ها بی اطلاع هستید! آیا می دانید استکبار قانونی به جایی رسیده است که شکار ، شکار دسته جمعی ، پرورش پرندگان ، پاکسازی دریا ، جنگل زدایی ، آتش سوزی جنگل ها برای زغال سنگ ، نمایش های نمایشی غیر مجاز ، فروش میهن ، مستند سازی املاک غیر قانونی عمومی و خصوصی ، مسکن. .این کار در مقیاسی انجام می شود که جرایم علیه محیط زیست رایج شده باشد؟! مشکل شما کجاست که روح ما عادت دارد به جای غرق شدن در آرامش و خوشبختی ، درباره محیط زیست (این حیوان بسیار زیبا و بزرگی است که می شناسیمش) بنویسیم و صحبت کنیم؟!

به قانون احترام بگذارید ، قانون صحیحی وضع کنید ، اخلاق و آداب و رسوم را دنبال کنید تا زمین با هم درگیر نشود … تا مدافعان سرزمین در خون خودشان قرار بگیرند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد